9 lucruri care vor ridica succesul unui magazin online.

1. PREZENTARE PRODUS

Uneori, cei mai buni susținători ai magazinului dvs. online sunt clienții dvs. Descrierea produsului poate convinge oamenii să se despartă de banii lor.
Permiteți clienților dvs. să inspecteze produsul și să-și exprime opinia, împărtășind experiențele lor despre cum să utilizați acest produs. Un produs confirmat de o terță parte conduce cu siguranță la creșterea vânzărilor.
Mai jos găsiți informații care reflectă efectul recenziilor:

  • Recenzile dau o creștere medie de 18% a vânzărilor, iar 50 sau mai multe recenzii despre produse pot crește conversia cu 4,6% (Reevoo)
  • consumatorii preferă site-urile care oferă recenzii (MarketingSherpa)
  • 63% dintre clienți au mai multe șanse de a efectua o achiziție de pe un site care are feedback de la utilizatori (iPerceptions)
  • Studiile privind consumatorii sunt aproape de 12 ori mai fiabile decât descrierile producătorilor (Comunicarea EXPO)

2. IMAGINI DE CALITATE

Sincer, cine cumpără ceva pe Internet fără să o vizualizeze mai întâi? Prin urmare, calitatea imaginii produsului este extrem de importantă, deoarece acesta este unul dintre factorii importanți care sunt împinși pentru a face o achiziție. Din fericire, cu smartphone-urile de astăzi, aproape toată lumea poate înregistra fotografii de calitate ale produsului.

3. PROCESUL DE PLĂȚI PROIECT

Una dintre cele mai bune modalități de a crește numărul de conversii și de vânzări este de a face foarte simplu pentru oameni să plătească pentru produs. Acesta este locul în care vizitatorul a devenit în final clientul tău. Pentru a vă face procesul cât mai simplist și mai ușor, urmați aceste sfaturi:

  • Au mai multe metode de plată
  • Nu obligați pe oameni să se înregistreze pe site;
  • Nu redirecționați acum;
  • Greșelile facute sunt ușor de rezolvat;
  • Nu solicitați informații inutile;
  • Relaxați-vă persoanele cu certificate de securitate
  • Ștergeți apelurile la acțiune.

4. Viteza de incărcare a site-ului

O conexiune de Internet de mare viteză este luată de la sine înțeles. Deși un lucru este sigur: oamenii nu vor aștepta mult timp pentru deschiderea paginii !

5. CONTROLUL CALITĂȚII

Infografiile publicate de KISSmetrics au arătat că 42% dintre cumpărătorii online își bazează opiniile pe site doar pe  design. În timp ce 52% nu s-au întors din cauza esteticii generale. Ce inseamna acest lucru pentru magazinul online este ca un magazin online dezvoltat profesional creste increderea si modul de a arata identitatea de brand.

6. PRODUSE CONEXE

Paginile produsului dvs. ar trebui să afișeze alte produse care se completează reciproc (de exemplu, camera foto și memorie suplimentară, baterie). Aceasta este o oportunitate de a mări veniturile.

7. STARE NAVIGAȚIE

În magazinul dvs. online ar trebui să se utilizeze o modalitate ușoară de a căuta un anumit produs prin filtre, căutare, categorii și etichete.

8. DESCRIEREA PRODUSULUI

Nu puteți fi în mai multe locuri în același timp, motiv pentru care descrierea produsului acționează ca vânzătorii dvs. Este vorba și arta de a scrie texte care transformă oamenii în clienți care plătesc.
Mai jos este o scurtă listă de sfaturi care vă vor ajuta să descrieți produsul:

  • Concentrați-vă asupra beneficiilor, adică a ceea ce face produsul aduce pentru clienți;
  • Folosiți cuvinte simple și evitați jargonul;
  • Scrieți propoziții scurte pentru a îmbunătăți citabilitatea;
  • Determinați motivația persoanelor care vă cumpără produsul;
  • Scrieți, de oarca aveti o conversatie simpla;
  • Aveți o propunere comercială clară unică pentru a distinge produs de alți concurenți.

9. SUPORTUL CLIENȚILOR

Să fim cinstiți, ceva poate merge prost – produsele se sparg, puteți avea probleme cu serverul sau aveți probleme de livrare. Indiferent de probleme, trebuie să fii pregătit să lucrați cu clienții nemulțumiți.

Aceasta poate fi cheia pentru reținerea și atragerea de noi clienți, deoarece acum este ușor ca Cumpărătorul sa treaca la alt brand. Cu utilizarea pe scară largă a rețelelor sociale, știrile despre mărcile rele se pot răspândi rapid. Printre unele recomandări se numără stabilirea unei conexiuni rapide cu clientul și prezentarea unei secțiuni detaliate a întrebărilor frecvente.

Cu toate acestea, înainte de a face o schimbare, trebuie să efectuați mai întâi unele teste, în loc să vă bazați pe ipoteze. Mai întâi, verificați schimbările și vedeți cum funcționează, astfel încât să puteți lua decizii în cunoștință de cauză și să optimizați magazinul online pentru rezultate maxime.

wagency.md

Comentarii

Email-ul tau nu va fi publivat

Puteți utiliza aceste HTML-tag și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Numele (имя)

Email (электронный адрес)

Telefonul (номер телефона)