Publicitatea contextuală

Promovarea și publicitatea contextuală a site-ului prin publicitate pe Facebook și Google Adwords este una dintre cele mai eficient mod de a te face cunoscut. Acest tip de publicitate permite de la prima zi să fie pe primele pagini de căutare, pe clipurile video pe YouTube și în coloane de știri pe site-urile partenere pentru fiecare utilizator. Eficiența este obținută prin faptul că putem alege exact acei utilizatori care sunt direct interesați de produsul sau serviciul dvs. Iată o scurtă descriere a posibilităților:

продвижение сайта Google в Молдове

1
Numai utilizatorii interesați
Compania de publicitate din Google este direcționată numai către utilizatorii interesați, iar taxa nu este pentru afișări, ci numai pentru clicurile efectuate !
2
Un numar imens de utilizatori
Publicul dvs. va fi imens, deoarece publicitatea este afișată nu numai în sistema de căutare, ci și pe toate site-urile partenere, care sunt cmajoritatea copleșitoare în rețea fiind sub forma unor anunțuri pe ele.
3
Retargeting
Acest tip de publicitate are drept scop urmărirea utilizatorilor pe site-uri diferite, până când veți fi observat.

контекстная реклама facebook в Молдове

реклама в facebook
1
Contact direct
Promovarea pe Facebook nu aveți parte doar de un public loial care aparține în mod direct paginilor companiei, ci și un contact direct cu consumatorul. El are posibilitatea de a scrie recenzii, de a arăta o atitudine față de dvs, făcând click pe Like și Share prietenilor despre dvs. Puteți să îi informați pe utilizatori în mod direct despre promoții, reduceri și să aflați părerea lor despre asta.
2
Targeting
Posibilitatea de a alege publicitatea după:vârsta, educația, starea civilă, locația, sexul și vârsta, precum și interesele utilizatorilor, cum ar fi mașini, îmbrăcăminte, gătit, călătorii, muzică, sport și multe alte până la 150 de interese.

Ce noi facem

  • Analiza activității și alegerea strategiei optimale.
  • Crearea, proiectarea și lansarea unei companii de publicitate.
  • Monitorizarea companiei de publicitate - se face pentru a ajungea la cel mai efectiv rezultat.
  • Acordarea rapoartelor săptămânale de eficacitate - vizite, clicuri, geografie, conversii etc.

Numele (имя)

Email (электронный адрес)

Telefonul (номер телефона)